time


Get your own Digital Clock

Tuesday, July 3, 2012

i need another story

assalamualaikum.. hello..
 harini aku ada 1 cerita,tentang aku la..sape lg..n some1..
recently,im dating a senior.hari2 jumpe.da mcm org giler aku rase...HAHA
ala,senior pun,aku tetap lebih tua.. to be honest la kn..
yes,dia cute,talkative..aku suka dengar dia bercerita and aku tak kisah pun even 2-3jam jumpe,dia seronok bercerita tntg halnya.bg aku,itu elok yg dia senang dgn aku..
berkawan, haruslah ade rase senang bile dekat,rindu bile jauh.kannn...?
(ape aku ngarut neyh??haha)
i used to call him budak kecik,sbb yg ni mmg nmpk yg dia tak brape nk tgi...
agak2 boleh tgi lg tak ye?haha..jgn marah budak... :P
for me,aku anggap dia kwn istimewa sbb dia berani berkawan dgn aku.
selalu buat aku senyum..
even aku blum knl dia dgn baik..
almaklum la,risau berkawan tak lame..expect nothing kn in your life..
anything possible... (da kene b4 ni...haha.. experience..)
kau sempoi bdk kecik..aku takde nk berlakon dgn kau,and dgn kwn2 kau yg senget,tp
aku tetap segan dgn kau.
sori kalau ade benda yg aku terlepas ckp.
perangai tak boleh ubah.ape yg kau nmpk,itula aku...haha
aku sedia berdepan dgn ape jua risiko,andai jodoh kita tak panjang pun,
aku tak boleh nk buat ape.. knnn..?
namun aku doakan,kau senang dpt kawan mcm aku..
sbb aku bukan sape2...sape aku adalah krn aku ade kau yg aku pohon dr DIA,
tak aku harap,namun semoga kau menjadi penyejuk hatiku,
biarlah utk seketika pun,semoga berpanjangan..aminn~

ok,itu saje..nnt2 aku smbug lg..
eh budak,mmg aku JK,JQS,kuat jeles,cepat merajuk,tp takde la aku nk tunjuk semua tu kn?
kn sifat normal pompuan.ape la..

^^" <3

No comments: