time


Get your own Digital Clock

Friday, July 6, 2012

Menangis lagi!!

assalamualaikum..
apa kabo sume?aku baru je habis menonton 1 movie yg da kali ke3nye aku tonton,yg tetap buat aku menangis.
sedih kot.walaupun cite thai (ade english sub kot..haha)
best and sgt best, ( for me la,tataw la korang kn)
sape yg sedang perasaan bercinta,cinta tak dibalas,memendam cinta,cube belajar utk cinta,korg boleh la tgk cite ni.
nice,pada aku la......
banyak pengajarannya..
tajuk adalah ;
FIRST LOVE ( A LITTLE THING CALLED LOVE)


okeyh,ini ade video yg mmg buat aku nanges psl movie ni..
sedih tahu...
plus,harini aku sangat rindukan seseorang.sangat2...
nampak dia men bola, (ape la koko mlm2....ish..ternampak pulak)
kalau aku tak salah nmpk,dia la yg pakai jersi putih tu.
comel je tgk dia men bola...
budak2 men bola,mmg la comel kn? (honestly)
hobi dia kn...
aku sedang cube mengerti,sebagai seorang kawan.
tak lebih pun..
sbb aku sendiri tak tahu knp aku berperasaan mcm ni..
tak semestinya cinta,aku berteman krn aku nk berkawan (ayat cam belit,ah tak kesah la)
andai takdir,wallahualam....
org tak kenal aku. macam Azimatul Hikmah... mcm Suraya Mazlan.... kdg2 aku rindu nk nanges depan diorg...
diorg je pernah phm time aku kecewa..
maafla kalau aku selalu melupakan korg.... tak sengaje...
this movie also taught me about friendship...
family,courage,and for sure,love....
movie ni mmg buat aku menangis.... (tgk 7petalacinta pun nanges...aptb!)
ape pun,aku puas hati tgk citer ni.
aku geram kt kau,kau tak reply text aku,tp takpe,aku phm.
mungkin kau sebok.aku tak pnh paksa kau....
biar la air mata ni aku alirkn kt citer2 sedih ni...

The only star..That I always wait to see everyday..I want it to be the same star...That you also keep an eye on..That only star...

#alittlethingcalledlove



thats all,thank you and have a nice day... ^^v

No comments: