time


Get your own Digital Clock

Wednesday, July 11, 2012

KeSengalanMelanda

ohaiyo!!!
assalamualaikum semua..
pagi ni,aku da takde mood nak menyiapkan esaimen math.after aku siapkn lab report fizik yg tak seberape.then aku taktaw da nk buat ape.so ini la kerja aku.sori kak ieyka,sori mieza.kacau tdo korang.tak boleh nk tdo ni.kepala kusut,jiwa tak aman.1 je yg aku fikir.tak payah aku sebut la,biar aku je yg tahu ape dia.

sebenarnya,nukilanku ini tidak bertujuan.sekadar meluahkan sdikit keluhan yang kian menebal dan menghimpit ruangan kecil yg ku gelar jiwa.apa arah tuju kehidupanku?tuhanku jarang aku dekati.hanya beberapa ketika dalam lingkungan 24jam.ibu dan ayah belum dapat ku curahkan bakti,hanya doa dapat ku titipkan.apa lagi,kadang hidup ku ini terasa tidak berisi dan tidak bertujuan.sekadar menjalani kehidupan tanpa perasaan.

No comments: